Zkušenost s užívváním MMS při rakovině?

Moderátor: admin

Lenka81
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 28. dub 2011 12:04:15

Zkušenost s užívváním MMS při rakovině?

Příspěvek od Lenka81 »

MÁ PROSÍM NĚKDO ZKUŠENOST S POUŽITÍM MMS PŘI RAKOVINĚ. PŘÍPADNĚ JAK JSTE MMS DÁVKOVALI A JAKÉ TO MĚLO VÝSLEDKY. PŘEDEM DĚKUJI ZA KAŽDOU INFORMACI.
Kacenka
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 28. dub 2011 12:05:30

Re: Zkušenost s užívváním MMS při rakovině?

Příspěvek od Kacenka »

Jsme v užívání MMS teké začátečníci, ale už jakési výsledky pozorujeme. Řešíme manželův mnohočený myelom. Po roce léčby ozařování + chemoterapie a náslená transplantace kmenových buněk byl výsledk dost hrozivý. Nádor živý a větší než na začátku a s dost alarmujícím dovětkem "s tak odolnou formou jsme se nesetkali" a ještě hůř "ani odborné světové fórum tak houževnatou formu nezaznamenalo". Pak jsem se od jednoho lékaře dozvěděla o MMS. Manžel užívá MMS1 cca 6 týdnů, současně chodí stále na chemoterapii, po které za celou dobu nezaznamenal pozitivní vývoj. Po cca šesti týdnech MMS1 sice nemáme výsledky PET ani MR, ale bolesti začaly ustupovat. Před MMS nevydržel bez orálních analgetik 6 hodin s tím, že má ale nalepenou náplast s analgetiky v místě nádoru. Po měsíci MMS1 vydržel 15 hodin bez orálních analgetik s tím, že si náplast zapoměl vyměnit a měl ji o jeden den dýl. Mimo to užívá Mumio Asil, konopné kapky a drží dietu - žádné potraviny živočišného původu. Povoleno jen máslo sádlo a čistý špek. MMS1 dávkujeme pozvolna. Pohybujeme se v rozmezí 1-4 kapky 10x denně co hodinu. V den chemoterapie nic. V chemoterapii má 14 dnů pauzu, tak v tomto období dávky zvyšujeme pomalu až na 4 kapky. Lékař, který mi MMS doporučil dává stále 2 kapky MMS i v den chemoterapie.
milos
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 19. kvě 2011 21:12:22

Re: Zkušenost s užívváním MMS při rakovině?

Příspěvek od milos »