CDS

Moderátor: admin

mozisova.anna
Příspěvky: 1
Registrován: pát 01. srp 2014 19:44:40

CDS

Příspěvek od mozisova.anna »

Dobrý večer,prosím vás má někdo zkušenosti s CDS? Jsem z Přerova a nedokážu to vyrobit a oni to prodávají strašně draze. Byla bych vděčná.Myslíte, že by CDS mohli udělat v lékárně? Děkuji za odpověd.
Peťulka
Příspěvky: 23
Registrován: úte 14. črc 2015 10:54:40

Re: CDS

Příspěvek od Peťulka »

Dobrý den, CDS vám určitě v lékarně nikdo nevyrobí. Já doporučuji koupit si přímo udělané CDS. Pokud s výrobou CDS nemáte zkušenosti, tak bych to nedoporučovala. Já nakupuji pouze u jedného internetového prodejce, kde mám vyzkoušené že nabízejí opravdu kvalitní produkty. Jak CDS2 tak i MMS a jiné výrobky. Můžete se mrknout www.vylecse.cz . Zkoušela jsem objednat i jinde ale podle mně je kvalita nejlepší zrovna tady.
lukynn
Příspěvky: 7
Registrován: úte 04. srp 2015 12:54:06

Re: CDS

Příspěvek od lukynn »

Jsem uplný začátečník který se něco málo přečetl a chtěl by to vyzkoušet. Mám problémy s očima , kůží, ale i štítná zláza, třepí se mi nechty atd.... jak bych měl začít? Asi koupit CDS2 , že ? :D :D :D Takže otázka je soustředit se na jeden problém , nebo se dá řešit vše najednou? Jak , kolik a co koupit ? Poradí mi někdo?
as456
Příspěvky: 2
Registrován: stř 05. srp 2015 14:10:54

Re: CDS

Příspěvek od as456 »

Ahoj všem, i ke mě se dostala informace o CDS. Jsem nadšený posluchač, leč zkušenosti žádné nemám. Tady jsem to trochec pročetl, ale chci vědět víc a víc. Mám docela vážnou nemoc tak bych to chtěl pořešit. Dotaz zní kde koupit CDS?
čika
Příspěvky: 72
Registrován: úte 14. črc 2015 10:52:01

Re: CDS

Příspěvek od čika »

as456 píše:Ahoj všem, i ke mě se dostala informace o CDS. Jsem nadšený posluchač, leč zkušenosti žádné nemám. Tady jsem to trochec pročetl, ale chci vědět víc a víc. Mám docela vážnou nemoc tak bych to chtěl pořešit. Dotaz zní kde koupit CDS?

Jednoduchá otázka a na ni jednoduchá odpověď :D Třeba tady ..www.vylecse.cz/
čika